31. Uusi vuosi ja uusia kujeita

Uusi vuosi ja uudet haasteet olisivat edessä. Vuosi oli päättynyt joulupäivän ravireissuun ja sielä ajettuun toto sijaan Bonnien kanssa. Sen jälkeen hevoset olivatkin saaneet pitää loppuvuoden vähän taukoa ja toinen päivä sitten saikin starttilaiset alkaa palaamaan takaisin työnteon pariin ja hevoset pääsivät lenkeille vaikka ainakaan vielä tällä viikolla ei taideta kenekään kanssa vielä hiittejä ajella, ellei ihan sitten loppuviikosta. 

Olimme soitelleet äidin kanssa loppuvuoden aikana muutaman kerran ja jokaisella kerralla olimme puhuneet pitkään Koolista ja pikkuorin kuntoutumisesta. Olin onnellinen siitä että pikkuhevonen oli mennyt koko ajan eteenpäin ja se oli alkanut ravaamaan koko ajan paremmin. Pari päivää sitten äiti oli ilmoittanut että Kooli olisi ilmoitettuna koelähtöön ja orin ensimmäisen ”oikean” startin aika olisikin kuun kymmenes päivä. Mä salaa toivoin että Wäckelinin hevoset olisivat starttaamassa myös tuolloin samoissa raveissa jotta mä ehkä voisin nähdä orin startin. Tai sitten mahdollisesti päästä vaihtamaan muutaman sanan äidin ja isän kanssa siitä miten orin startissa kävi ja olisiko pikkuori läpäissyt koelähtönsä jotta voisin mahdollisesti neuvotella Gunnarin kanssa siitä, että olisiko minulla mahdollisuutta ajaa Kooliakin raveissa. Tietenkinhän varmasti jossain vaiheessa orin uraa mulla voisi olla mahdollisuus päästä kokemaan ravien ilo ja jännitys pienen punaisen kanssa jos se ei olisi vielä hetkeen.

Kuitenkin kaikki suunnitelmat vuodelle 2021 ovat edelleen auki joten täytyy katsoa miten vuosi tulee menemään.

Kommentit

Suositut tekstit